mandag 5. mars 2012

Prinsessekronepannebånd

Inspirert av Skrekk og Gru laget jeg først noen "kle-seg-ut-kroner" (bilde kommer senere). Så begynte jeg å tenke videre. Det har vært litt spørsmål om pannebånd her, siden jeg fikk et som litefrø har strikket. Til nå synes jeg det har vært for kaldt, men våren har jo begynt å titte frem...
Hva om jeg foret dem med fleece, da ville det bli både varmt og fint!
 Jeg brukte stoffrester. Grå, sølvfarget sateng selskapsstoff på utsiden, og fleece inni. Vrangsydd og pyntet med rosa bånd og en liten rose.
 Det som var moro var at da vi kom til barnehagen sto det noen ute og ventet på å gå på tur, og en av de voksne bestilte fluksens to kroner til sin jente og veninnen som skulle feire bursdag sammen til lørdag :) Disse laget jeg med borrelås bak, siden jeg ikke vet hvor store de er. Moro!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar