søndag 15. april 2012

Utsolgt i butikken!

Plutselig har smokkholderne på Masker og Sting fått bein å gå på, og bestillingene har strømmet inn. Det er jo veldig moro! Jeg glemte å ta bilde av alle de nye tingene jeg heklet, men i går leverte jeg både ugler, blomster, frosker og en mørkerosa elefantrangle. I tillegg har jeg laget enda en giraffrangle på bestilling.
I dag har jeg fått knipset et bilde av de to siste, som ikke var helt ferdige i går. En lilla frosk (bestilling) og en turkis ugle til butikken.

3 kommentarer:

  1. Så moro at salget går så bra. Smokkeholderene er jo supersøte da :)

    SvarSlett
  2. Vi har en give-away på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

    SvarSlett
  3. For noen søte smokkeholdere da :) Så søte :) Er utrolig kjekt når man selger noe :) Iverfall når man blir utsolgt :)

    SvarSlett