tirsdag 10. april 2012

Kåpe i ullfleece

Nå har jeg litt lageabstinenser. Påskeferien har vært travel med mye besøk, så jeg har kun fått laget to giraffrangler og en smokkholderelefant som jeg fikk bestilling på. Det har dere sett før.

Derfor viser jeg heller fram kåpen jeg sydde til jenta mi før jul! For en gangs skyld var det ikke noe brukt på nytt i prosjektet mitt. Helt nytt og kjøpt alt sammen...Det er jo moro å sette saksa i et helt nytt stoff også en gang i blant!
Kåpens mønster og stoffer er fra Stoff&Stil, ullfleece foret med bevernylon. Dette gjør den ganske vindtett også. Jeg har trykknapper under Snellaknappene for enkelthetsskyld, de er bare til pynt :)


Hun har så fine blå øyne, derfor valgte jeg blått. Hadde hun kunnet velge ble det nok rosa... Også fant jeg knappene før jeg sydde kåpen, nydelige isprinsesseknapper fra Snella og Petronella som jeg fant på salg:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar