tirsdag 13. november 2012

Seng - Del II

Det var hele tiden meningen å lage sengehester på min selvbygde seng. Vi har vært litt redde for at hun skulle falle ned i søvne! (dette er fordi jeg feilberegnet høyden, fordi bjelke, bunn og madrass bygde mer opp enn jeg trodde...)
Det ble noen litt spesielle sengehester, det ble en borg!
Senga heter nå Hellokittyprinsesseborgslottet og her ser du den fornøyde eieren:
 
Det begynte med hello kitty på kanten i forrige uke. Mye fint å se etter på google:)
Over stigen har det nå blitt en dør, som lukkes med en enkel slåe på innsiden.
Alle delene er skåret ut med stikksag i finerplater som jeg fant i garasjen. Jeg har pusset alle kanter med pussemaskin, og malt med vannbasert maling av diverse typer og malingrester.
Jeg fant alt jeg trengte til dette prosjektet i garasje og kjeller: hengsler, vinkler, skruer og finêr. Av og til lønner det seg å samle på alt mulig...

Så var det prosjektet ferdig. Ble ikke akkurat lite rosa på det rommet, men ønskene er i alle fall oppfylt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar