tirsdag 24. februar 2015

Kosedress til fadderbarnet

I vinterferien har vi besøk langveisfra!  Fadderbarnet mitt fra Stord er på besøk, og jeg pleier å sy noe som julegave/bursdagsgave,  og hun ønsket seg kosedress! 
Planen er å lage en til Snella her i huset også,  så de har like. Må bare kjøpe mer stoff først...
De har laget hver sin tegning som ble/blir dekor på magen.
Jeg fikk inn litt gjenbruk også,  for de som husker revekostymet jeg sydde i fjor så er glidelås, oransje stoff og hetteforet fra den hettegenseren som ble bein :-)
Mansjetter på ermer og bein er laget av et par strømper som var nesten nye men med et hull på leggen (!), og øverst var det glitter som var veldig stas. Av og til er det greit at jeg har samlet på det meste i tilfelle det kan komme til nytte... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar