fredag 20. juli 2012

Sommerutstyr

Hva er nå dette!!
Ideen fikk jeg fra Design Sponge via Pinterest. Jeg tente på det med en gang fordi vi hadde noen veldig slitne strandmadrasser liggende som egentlig skulle vært kastet, men dere vet meg...
Jeg har benyttet et par badehåndklær (har mange nok) og inni er altså tvillingen til denne:
Jeg har altså vasket denne strandmadrassen og kledd den, komplett med trekk og vanntett underlag og det hele. I tillegg har jeg sydd en liten pølsepute, og - vips, en strandmatte med en liten pute til å hvile hodet på mens man soler seg: 
Rillene er sydd tvers over alle lagene, så jeg aner ikke hvor vanntett den er nå. Rillene har ca 5 cm mellomrom, og gjør at matten er lettere å rulle sammen.
Puten festes med borrelås på hver side. Fyllet kommer fra en gammel, klumpete hodepute fra Ikea.
Det er borrelås på begge sider av matten så man kan snu den og feste puten på andre siden også...
Ses på stranda!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar