mandag 21. november 2011

Smokkholdere - igjen

Det lille dåpsbarnet fikk gaven sin litt på forskudd, han ville heller ha elgen. I alle fall drev han skikkelig reklame på babylunsj, så det tikket inn tre bestillinger, takk Kathrine:)
Ønskene var en lilla blomst, en rosa hund og en marihøne. To lange biltuer i helgen hjalp godt på ordren, og i dag har de blitt helt ferdige. Jeg har ikke brukt noe mønster men prøvd meg fram underveis. For å lage hunden googlet jeg amigurumi dog-bilder, så kom det masser av inspirasjon.
Håper de nye eierne blir fornøyde :)
Bestilte smokkholdere blomst, hund og marihøne

1 kommentar:

  1. Så knakende fin blogg du har!
    Du e så utrolig flink med detaljer!
    Bli helt imponert eg!
    Skal følge med her inne no ja ;)
    Vi kose oss veldig på Kåre også e eg jo så heldig som har designhundtone med på laget. Ho har jobba mange år i interiørbutikk og e veldig god på akkurat sånne ting som å sortere etter farge :)
    Klem fra Dina!

    SvarSlett