tirsdag 18. oktober 2011

Bruke opp og bruke på nytt

Jeg bruker ofte lang tid på å finne kombinasjoner av stoffer nede i hulen min. Jeg går og tenker på kombinasjoner av farger og materialer. Jeg kjøper skjelden nye stoffer for å matche noe jeg har, men ofte ser jeg at det jeg har falt for fristelsen til å kjøpe har en venn blant stoffene i hylla.... Underbevisstheten kanskje?
Den brune skjorten med gullmønster er kjøpt på loppemarked, og jeg landet til slutt på beige råsilke og underskjørt av brun taft. Noe jeg hadde liggende etter studietiden. Deilig å få brukt opp noe!
Gjenbrukskjole str 6-7 år, med råsilke og taft
og en pynteskjorte kjøpt på loppis.Kr 379,-
Skjorten ble klippet av under armene og rynket sammen med underskjørtet slik at det passet til bærestykket. Bærestykket er kantet med gulltråd, så nå er det bare å kle 6-åringen opp til fest!
 Jeg har en annen kjole også i størrelse ca 6 år, som jeg sydde for et par uker siden:
Kjole i brunt og rødt, redesignet fra en fløyelstopp
og en dameskjorte. Knappene er ulike fordi jeg synes
det er søtt. Str ca 6 år, kr 379,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar